Zwrot lub wymiana towaru
1. WYMIANA
Jeżeli Klient chciałby wymienić otrzymany towar na inny (np. na inny rozmiar), Sklep umożliwia dokonanie wymiany towaru.
W celu dokonania wymiany wystarczy przesłać zgłoszenie na adres sklep@fanzone.pl.
Kupujący ma 14 dni na poinfomowanie Sklep o chęci wymiany towaru, co rozumiane jest jako przesłanie Formularza Wymiany Towaru. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu otrzymanego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od złożenia Formularza Wymiany Towaru.
Towar należy starannie zapakować w bezpieczne opakowanie, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
Forma dostawy wymienianego towaru będzie taka sama, jaką Klient wskazał w pierwotnym zamówieniu.
Koszty przesyłki pokrywa Klient.
Sklep nie odbiera żadnych paczek płatnych za pobraniem.
2. ZWROT
Zwrotu towaru bez podania przyczyny można dokonać w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy przed jego upływem
Oświadczenie można wysłać na adres e-mailowy sklep@fanzone.pl lub wysłać wraz z odsyłanym towarem lub wysłać listem na adres korespondencyjny Sklepu.
Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu otrzymanego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Towar należy starannie zapakować w bezpieczne opakowanie, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
Sklep jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu uiszczonej przez Kupującego kwoty pieniężnej, jednak nie później niż w ustawowym terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.
Nie ma możliwości zwrotu towarów przygotowanych na specjalne zamówienie Klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb, czyli np. spersonalizowanych koszulek (z nadrukiem własnym).
3. Adres korespondencyjny
Paczkę należy wysłać na adres:
FANZONE
ul. Korneckiego 24
45-109 Opole